شرکت طراحی داخلی-شرکت ساختمانی در اصفهان

شرکت طراحی داخلی-شرکت ساختمانی در اصفهان ارائه کننده فعالیت های متنوع معماری و طراحی

شرکت طراحی داخلی-شرکت ساختمانی در اصفهان

شرکت طراحی داخلی-شرکت ساختمانی در اصفهان ارائه کننده فعالیت های متنوع معماری و طراحی

شرکت طراحی داخلی-شرکت ساختمانی در اصفهان ارائه کننده فعالیت های متنوع معماری و طراحی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۵۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معماری زبره کاری-بهترین شرکت معماری
ساختمان های اسکان در خیابان میرداماد تهران در سبک زبره کاری ساخته شده است. زبره کاری یا معماری بروتالیست سبکی از معماری است که در آن ساختمان ها کلآ با بتن زبره و بدون روکش و دیگر عناصر کاربردی و به عبارتی عریان و عاری از زینت اجرا می شوند. اصطلاح زبره کاری (بروتالیسم) در ۱۹۵۴ در فرانسه و انگلستان برای توصیف این شیوه بکار رفت

. ١ اصطلاح بروتالیسم
معماران انگلیسی به نام های آلیسون و پیتر اسمیتسون برتی که دارنده بهترین شرکت معماری و

بهترین شرکت طراحی داخلی و بهترین شرکت ساختمانی در دوران خود بوده اند اولین بار این اصطلاح را در سال ۱۹۵۳ میلادی ابداع کردند، این اصطلاح ریشه در ٔ واژه فرانسوی بتون بروت به معنای «سیمان خام» دارد، عبارتی که توسط لوکوربوزیه برای تشریح متد استفاده خاصش از سیمان استفاده می شد، متدی که توسط آن بسیاری از بناهای پس از جنگ جهانی دومش را ساخت. این اصطلاح پس از این که توسط رینر بنهام، منتقد معماری در عنوان کتابش: معماری بروتالیست نوین: اخلاقیات یا زیبایی شناسی؟ در سال ۱۹۶۶ میلادی به کار گرفته شد، رواج بسیاری پیدا کرد، مضمون کتاب توصیف برخی دیدگاه های معمارانه بود که اخیراً در اروپا رایج شده بود.
٢ ویژگی ها

یک ساختمان زمانی ساختمان های شهرک اکباتان نمونه ای از معماری زبره کاری جزئی از معماری بروتالیست محسوب می شود که نمایی چهارگوش، قالب دارو خشن را از طریق مصالح ساختمانی، شکل و در برخی موارد تاسیسات بیرونی اش به نمایش بگذارد. برای مثال، تعداد زیادی از خانه های شخصی طراحی شده توسط شرکت طراحی نما آلیسون و پیتر اسمیتسون از آجر ساخته شده اند. از دیگر مصالح مورد استفاده در معماری بروتالیست می توان از آجر، شیشه، فولاد، سنگ های ناصاف و گابیون (که به اسم تراپیون هم شناخته می شود) نام برد.
٣ تاریخچه
شناخته شده ترین معمار اولیه این سبک را می توان لوکوربوزیه معمار سوییسی دانست، از کارهای او در این سبک می توان از یونیته دبیتسیون(۱۹۵۲) و ساختمان سکرتاریات درچاندیگار هند (۱۹۵۳) نام برد. حرکت معماری بروتالیست در انگلستان به ویژه در اواسط قرن بیستم شتاب بالایی پیدا کرد چرا که بعد از افت اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم نیاز به بناهایی با ساخت و طراحی ارزان برای ایجاد مسکن ها، مراکز خرید و ساختمان های دولتی کم هزینه بود. با این حال، برخی از بهترین شرکت ساختمانی حتی با وجود داشتن بودجه زیاد این سبک معماری را انتخاب می کردند، چرا که شیفته ماهیت صادقانه، تندیس وار، ضد بورژوایی و سازش ناپذیر شده بودند.

٤ شخصیت های برجسته

در آسیا نیز ساختمان هایی دولتی اثر لوییس کان وجود دارند. پل رودولف و رالف رپسون هر دو جز بهترین شرکت طراحی نما در این زمینه محسوب می شوند. والتر نچ نیز برای ساخت بناهای آکادمیک به این روش شهرت دارد. مارسل برور به خاطر روش ملایمش در این سبک شناخته شده است، او معمولا به جای استفاده از گوشه های زاویه دار از منحنی استفاده می کند. شرکت طراحی نما کلوریندو تستا در آرژانتین بانک لندن و آمریکای جنوبی را خلق کرد که از بهترین نمونه های دهه ۵۰ هستند. اخیراً مدرنیست های بیشتری از جمله آی ام پی و تادائو آندو آثار برجسته ای در این زمینه طراحی کرده اند.

در برزیل مدرسه پائولیستا نماد این سبک شناخته می شود و در کارهای برنده جایزه نوبل معماری یعنی پائولا مندز داروخا نیز خود را نشان می دهد(۲۰۰۶). در فیلیپین، لیوندرو لوسکین ساختمان های عظیمی از این دست طراحی کرد، مثل مرکز فرهنگی فیلیپین و مجمع بین المللی فیلیپین. در نیوزلند، ٔ سر مایلز وارن و ( دارنده بهترین شرکت معماری ) نیوزلند “وارن و ماهونی” مدرسه معماری ای را تاسیس ٔ کردند که در آن سبک معماری بروتالیسم را با ارزش های مستقیم و بی پرده معماری ژاپنی و اسکاندیناویایی ترکیب کردند. بناهای ساخت وارن تاثیر عمده ای در معماری ساختمان های عمومی زلاند نو گذاشته است.به عنوان بهترین شرکت ساختمانی زلاند نو شناخته می شوند.
٥ دانشگاه ها و فضاهای کالج

معماری بروتالیست منتقدان سرسختی دارد، از جمله چارلز، پرنس ولز. سخنرانی ها و نوشته هایش همیشه انتقادات سختی بر معماری عریان وارد داشته اند، و بسیاری از بناها را تنها توده ای از سیمان خوانده اند.طراحی بهترین شرکت معماری را زیر سوال برده اند. بیشتر انتقادات به خاطر طراحی بنا نیست، بلکه بیشتر به خاطر نمای سیمانی آنها است، به این دلیل که سیمان در هوای مرطوب و در اقلیم ابری اقیانوسی به ویژه در شمال غربی اروپا دوام چندانی ندارد و به سرعت ظاهر خود را از دست می دهد. در این آب و هوا سیمان با لکه های آب و یا حتی گاهی خزه و گلسنگ ورقه ورقه می شود و باعث زنگ زدگی آرماتورها می شود.
٧ تجدید فعالیت
اگرچه جنبش معماری بروتالیسم از بعد از اواسط دهه ۸۰ دیگر مرده به حساب می آید و جای خود را تا حد زیادی به اکسپرسیونیسم ساختاری و ساختارشکنی داده است، ولی اخیراً بهترین شرکت های معماری و بهترین شرکت های ساختمانی سعی در بروز کردن این جنبش داشته اند .اخیراً سعی در به روز کردن خود داشته است. بسیاری از جنبه های خشن خود را ملایم تر و ظریف تر کرده است، نماهای سیمانی روکشی ماسه ای پیدا کرده اند که باعث می شود سنگ نما به نظر برسند، گاهی نیز با گچ یا عناصر پیش ساخته و طرح دار ترکیب ٣ می شوند.

از معماران مدرنیست که در پروژه های اخیر خود به این رویکرد روی آوردند می توان از استیون ارلیش، ریکاردو لگورتا و جین وانگ نام برد. شرکت طراحی نما ویکتور گورن و شرکایش با نونما کردن همین سبک چند ساختمان دادگستری طراحی کرده اند. معماران آمریکای لاتین نیز در سال های اخیردر مقیاسی کوچکتر به احیای این سبک پرداخته اند. معماری بروتالیست اخیرا در اسراییل نیز به خاطر حسی که از امنیت و استحکام به دست می دهد دوباره احیا شده است.

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

شرکتهای ساختمانی در اصفهان

های فای در کوینز نیویورک-بهترین شرکت ساختمانی

فرانما – شرکت ساختمانی در اصفهان – به اختصار به معرفی پروژه های – فای ( Hy-fi) برنده بهترین شرکت ساختمانی می پردازد.

بهترین شرکت ساختمانی از نگاه آرکیتایزر شرکت لیوینگ ( The Living ) برای پروژه های های – فای ( Hy-fi) در سال 2015 است .

مجله معماری آرکیتایزر هر ساله بهترین شرکت ساختمانی معماری به مسابقه می گذارد . شرکت ساختمانی لیوینگ برای پروژه های – فای نامزد بهترین شرکت ساختمانی در بین 5 برنده بهترین شرکت ساختمانی می باشد .

های – فای توسط موزه هنرهای مدرن و MOMA-PS1 سفارش داده شد و یک برج گردان از آجرهای ارگانیک است . تجربه ای فریبنده و نمونه ای جدید از معماری پایدار را ارائه می دهد. این ساختار امتدادی از چرخه طبیعی کربن است با مواد جدید ساختمان سازی که از مواد زنده بدست می آید و از طریق کود شدن در انتهای چرخه زندگی موجود به زمین برمی گردد. برخلاف معماری سطحی نگر معمول این معماری طراحی شده که ناپدید شود همان طوری که طراحی شده که ظاهر شود.

بهترین شرکت ساختمانی

بهترین شرکت ساختمانی

اگر قرن بیستم قرن فیزیک بود پس قرن 21 قرن بیولوژی است . بیوتکنولوژی که به شدت در حال پیشرفت است و امکانات جدیدی برای پزشکی ، سوخت محیط زیست ساختمان ارائه می دهد.های – فای از تکنیک های بیولوژی ترکیب شده با کامپیوتر و مهندسی پیشرفته استفاده می کند تا یک نوع متریال ساختمان سازی جدید را ایجاد کند ، یک نوع روش جدید زیست – طراحی و یک ساختمان که تقریبا صد درصد رشد می کند و صددرصد قابل بازیافت سات .

یک نوع جدید از آجر از طریق ترکیب مبتکرانه ساقه دور ریز ذرت و قارچ های زنده با رشد ریشه مانند طراحی کرده اند . این مخلوط ارگانیک درون آجرهای سخت در طی 5 روز بدون اضافه کردن هیچ گونه انرژی رشد می کند . این آجرها سبک و ارزان قیمت و بسیار پایدار هستند . وقتی ساختمان تخریب بشود این آجرها کود می شوند و خاک حاصله در باغ ها مصرف خواهد شد .

بهترین شرکت ساختمانی

بهترین شرکت ساختمانی

ساختمان ساختاری آشنا و در عین حال کاملاً جدید در میان برج های شیشه ای و ساختمان های آجری نیویورک را ارائه می دهد. دستاورد این پروژه ، ایجاد دیدگاه جدید برای رویکرد جامعه به موضوعات معماری و فیزیکی ، همچنین تعریفی جدید از متریال های محلی بوده است . همه ی آن مواد خام پروژه ، تولید کردن، ساختمان سازی، تخریب ساختمان و کود کردن و دوباره متولد شدن مانند پوشش گیاهی در 200 کیلومتر اتفاق افتاده است .

در کل این ساختار سایه، نور، مناظر و تجربه ای بر پایه آینده را ارائه می دهد که تازه کننده ، محرک ذهن، پراز حیرت و فلسفه خوش بینی است .

بهترین شرکت ساختمانی

بهترین شرکت ساختمانی

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

شرکت های طراحی داخلی در اصفهان

شرکت طراحی داخلی فرانما با کادری مجرب و متشکل از افراد متخصص و خبره افتخار دارد فعالیت های متنوع عمرانی، تجاری و تحقیقاتی را با به خدمت گرفتن دانش های نوین دنیا و بهره مندی از توان قوی مهندسی به انجام رساند. شرکت طراحی داخلی فرانما با هدف ارائه حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی، محاسبات و اجرای پروژه های خرد و کلان با به کارگیری علوم و تکنولوژی های بروز و خلق آثاری بدیع با در نظر گرفتن بهینه سازی (وقت و هزینهٔ ) کارفرما شروع به فعالیت کرده است.

به منظور دستیابی به این اهداف مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این حرفه که در شرکتها و عرصه های گوناگون فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند در اینجا گرد هم آمده اند. پرسنل و کادر اجرایی شرکت طراحی داخلی فرانما دارای تجربه چندین ساله در صنعت ساختمان وسابقه حضور در شرکتهای فعال و بزرگ عمرانی هستند که در حال حاضر تحت نام شرکت طراحی داخلی فرانما ارائه خدمات می کنند.

در آتلیه معماری شرکت طراحی داخلی فرانما در راستای طراحی محیطهای مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، نمایشگاهی و غیره، طراحی همزمان ایده و کانسپت، مدیریت رنگ و نور، بهینه سازی فضاهای کوچک، ارزیابی عناصر طبیعی موقعیت مکان، تحلیل های اقلیمی، هماهنگی طرح و سازه با طبیعت (معماری بیونیک) و در نهایت اجرایی کردن طرح ها انجام می پذیرد.

گروه مهندسین شرکت طراحی داخلی فرانما قادر به محاسبه و اجرای کلیه سازه های فلزی ، بتنی و انواع سازه های مدرن از جمله سازه های بتنی پیشرفته، سقفهای کامپوزیت، سقف های دال چند دهانه، سازه های پیش تنیده و پس کشیده، سازه های فضا کار، سازه های کابلی، سازه های صنعتی، سازه های. پارچه ای، سازه هایی که بمثابه معماری نیز هستند و سازه های خاص و نمادین می باشند.

بهره گیری از متخصصین بیونیک، الکترونیک و انرژی امکان ارائه خدمات خاصی را به مشتریان در زمینه های مختلف مانند طراحی های ویژه و هماهنگ با طبیعت، انواع سیستم های الکترونیکی شامل هوشمند سازی، سیستم کنترل از راه دور، سیستم ایمنی ساختمان و سیستم های پالایشی مواد و غیره را برای ما فراهم می سازد.

کار گروه بازرگانی شرکت طراحی داخلی فرانما با بهره گیری از دانش و اطلاعات بازرگانی و تجارب سالها مراودات بین المللی، توانایی مشاوره و تأمین مرغوب ترین کالا های ساختمانی مورد نیاز از موجودی انبار خود و در صورت عدم موجودی از بهترین و معروف ترین منابع اروپایی و آسیایی را داراست. کلیه محصولات دارای گواهینامه استاندارد بین المللی مورد تأیید می باشد و در صورت درخواست کالا در کوتاهترین زمان و مناسب ترین کیفیت و قیمت ممکن اقلام مورد نیاز قابل تحویل خواهد بود.

کارگروه تحقیقاتی شرکت طراحی داخلی فرانما دارای برنامه های آموزشی و پژوهشی متنوع، در راستای ارتقاء دانش فنی مهندسی علوم ساختمانی و سایر حوزه های مرتبط می باشد و تاکنون موفق به کسب رتبه ها و درجات عالی بین المللی در مجامع تخصصی و ثبت اختراعات و نوآوری ها در سازمان ثبت اختراعات جهانی گردیده است. این کارگروه همواره پذیرای ایده های نو جهت پردازش، سرمایه گذاری و بهره وری آنها می باشد.

شرکت طراحی داخلی فرانما با اجرای طرح های خلاق و کارآمد خود در ایجاد معماری پایدار و پروژه های مدرن و بزرگ ساختمانی، هم چنین با پرداختن به مفاهیم زیباشناسی و نگاهی نو به سکونت، کارنامه ای درخشان را در بخشهای مختلف مانند : انبوه سازی ، شهرک سازی ،مرمت و نو سازی ، ساخت مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری، هتل و پروژه های صنعتی برای خود رقم زده است.

شرکت طراحی داخلی در اصفهان

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی نما در اصفهان

شرکت طراحی نما در اصفهان فرانما با کادری مجرب و متشکل از افراد متخصص و خبره افتخار دارد فعالیت های متنوع عمرانی، تجاری و تحقیقاتی را با به خدمت گرفتن دانش های نوین دنیا و بهره مندی از توان قوی مهندسی به انجام رساند.شرکت طراحی داخلی فرانما یک شرکت طراحی داخلی در اصفهان است که با هدف ارائه حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی، محاسبات و اجرای پروژه های خرد و کلان با به کارگیری علوم و تکنولوژی های بروز و خلق آثاری بدیع با در نظر گرفتن بهینه سازی (وقت و هزینهٔ ) کارفرما شروع به فعالیت کرده است.

به منظور دستیابی به این اهداف مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این حرفه که در شرکتها و عرصه های گوناگون فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند در اینجا گرد هم آمده اند. پرسنل و کادر اجرایی این شرکت طراحی نما در اصفهان دارای تجربه چندین ساله در صنعت ساختمان وسابقه حضور در شرکتهای فعال و بزرگ عمرانی هستند که در حال حاضر تحت نام شرکت طراحی داخلی فرانما ارائه خدمات می کنند.

شرکت طراحی نما در اصفهان

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

بهترین شرکت ساختمانی

شرکت فنی مهندسی فرین اندیشه ماندگار بهترین شرکت ساختمانی با کادری مجرب و متشکل از افراد متخصص و خبره افتخار دارد فعالیت های متنوع عمرانی، تجاری و تحقیقاتی را با به خدمت گرفتن دانش های نوین دنیا و بهره مندی از توان قوی مهندسی به انجام رساند. این شرکت با هدف ارائه حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی، محاسبات و اجرای پروژه های خرد و کلان با به کارگیری علوم و تکنولوژی های بروز و خلق آثاری بدیع با در نظر گرفتن بهینه سازی (وقت و هزینهٔ ) کارفرما شروع به فعالیت کرده است.

به منظور دستیابی به این اهداف مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این حرفه که در شرکتها و عرصه های گوناگون فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند در اینجا گرد هم آمده اند. پرسنل و کادر اجرایی این شرکت دارای تجربه چندین ساله در صنعت ساختمان وسابقه حضور در شرکتهای فعال و بزرگ عمرانی هستند که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی فرین اندیشه ماندگار ارائه خدمات می کنند.

در آتلیه معماری شرکت در راستای طراحی محیطهای مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، نمایشگاهی و غیره، طراحی همزمان ایده و کانسپت، مدیریت رنگ و نور، بهینه سازی فضاهای کوچک، ارزیابی عناصر طبیعی موقعیت مکان، تحلیل های اقلیمی، هماهنگی طرح و سازه با طبیعت (معماری بیونیک) و در نهایت اجرایی کردن طرح ها انجام می پذیرد.

گروه مهندسین شرکت قادر به محاسبه و اجرای کلیه سازه های فلزی ، بتنی و انواع سازه های مدرن از جمله سازه های بتنی پیشرفته، سقفهای کامپوزیت، سقف های دال چند دهانه، سازه های پیش تنیده و پس کشیده، سازه های فضا کار، سازه های کابلی، سازه های صنعتی، سازه های. پارچه ای، سازه هایی که بمثابه معماری نیز هستند و سازه های خاص و نمادین می باشند.

بهره گیری از متخصصین بیونیک، الکترونیک و انرژی امکان ارائه خدمات خاصی را به مشتریان در زمینه های مختلف مانند طراحی های ویژه و هماهنگ با طبیعت، انواع سیستم های الکترونیکی شامل هوشمند سازی، سیستم کنترل از راه دور، سیستم ایمنی ساختمان و سیستم های پالایشی مواد و غیره را برای ما فراهم می سازد.

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

بهترین شرکت معماری

شرکت معماری فرانما به عنوان بهترین شرکت معماری در اصفهان فعالیت دارد.

شرکت معماری فرانما بهترین شرکت معماری در اصفهان با کادری مجرب و متشکل از افراد متخصص و خبره افتخار دارد فعالیت های متنوع معماری، تجاری و تحقیقاتی را با به خدمت گرفتن دانش های نوین دنیا و بهره مندی از توان قوی مهندسی به انجام رساند.

بهترین شرکت معماری

شرکت معماری فرانما با هدف ارائه حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی، محاسبات و اجرای پروژه های خرد و کلان با به کارگیری علوم و تکنولوژی های بروز و خلق آثاری بدیع با در نظر گرفتن بهینه سازی (وقت و هزینهٔ ) کارفرما شروع به فعالیت کرده است.

به منظور دستیابی به این اهداف مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این حرفه که در شرکتهای معماری و عرصه های گوناگون فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند در اینجا گرد هم آمده اند. پرسنل و کادر اجرایی این شرکت دارای تجربه چندین ساله در صنعت ساختمان وسابقه حضور در شرکتهای فعال و بزرگ عمرانی هستند که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی فرین اندیشه ماندگار ارائه خدمات می کنند.

در آتلیه معماری شرکت در راستای طراحی محیطهای مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، نمایشگاهی و غیره، طراحی همزمان ایده و کانسپت، مدیریت رنگ و نور، بهینه سازی فضاهای کوچک، ارزیابی عناصر طبیعی موقعیت مکان، تحلیل های اقلیمی، هماهنگی طرح و سازه با طبیعت (معماری بیونیک) و در نهایت اجرایی کردن طرح ها انجام می پذیرد.

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی نما ساختمان

برج پارک تاور در آنتورپ بلژیک برنده بهترین شرکت طراحی نما از نگاه آرکیتایزر در سال 2015 است .

مجله معماری آرکیتایزر ( Architizer ) هرساله از میان چندین شرکت طراحی نما ، بهترین شرکت طراحی نما را در بخش های مختلف را انتخاب می کند.

شرکت طراحی نما استودیو فریس ( Studio Farris Architect) برای پروژه پارک تاور ( Park Tower) نامزد بهترین شرکت طراحی نما و در بین 5 برنده بهترین شرکت معماری می باشد.

فرانما – شرکت طراحی نما در اصفهان – به معرفی مختصر این پروژه می پردازد:

پارک تاور در محلی بی همتا در فاصله ی چند قدمی از موزه جدید MAS و در مجاورت اسکله ایلانژه و آب نمای کنار رودخانه شلت و مرکز تاریخی شهر آنتورپ، بلژیک قراردارد . این پروژه با طرح پیشرفت استراتژیک که هدفش تغییر شکل بخشهای شمالی شهر است نقش ارتباطی بین قسمت هایی از شهر که قبلا تغییر شکل داده است یکی شده است .

بهترین شرکت طراحی نما

برج پارک تاور اکنون با 78 متر ارتفاع یکی از بلند ترین ساختمان های آنتورپ است و بنابراین نقش مهمی در تغییر شکل افق را دارد، نمای بیرونی سفید درخشان مانند یک فانوس دریایی جلب توجه می کند و مثل علامتی برای کل ناحیه عمل می کند . این برج که در مسیر یکی از مهمترین خیابان های آنتورپ قرار گرفته است مانند دروازه ای برای ورودی های شهر عمل می کند.

بهترین شرکت طراحی نما

بهترین شرکت طراحی نما

چیدمان مبتکرانه پانل های شیشه ای نما که تراس ها را از باد محافظت می کند با حرکت رویایی نور و سایه برجسته می شود و تاثیرات مسرت بخشی می گذارد . برج بازتاب عمودی از یک خیابان کلاسیک شهری است . از طبقه همکف که کاربرد تجاری دارد برج تقریباً میزبان انواع مختلف ساکنین در 20 طبقه بالاتر است.

بهترین شرکت طراحی نما

بهترین شرکت طراحی نما

این برج دارای 360 واحد مسکونی، مجموعاً ظرفیت مسکونی 800 شهروند را دارد . 10 طبقه اول شامل 160 استودیو و 80 اتاق دانشجویی است به این ترتیب پروژه جوابگوی نیاز روزافزون به فضای زندگی راحت برای اسباب خانه تک نفره، دانشجویان، زوج های جوان و مهاجرین است . در 10 طبقه بعدی ما 115 واحد مسکونی یک یا دو و تسهیلات مراقبتی افراد مسن را می بینیم. از ورودی اصلی طبقه ی همکف گروه های مختلف ساکنین می توانند با استفاده از باتری های آسانسور جداگانه به طبقه خود دسترسی داشته باشند. با یک حرکت هوشمندانه ، برج فضای پارکینگ زیرزمینی برای 280 ماشین و 800 دوچرخه را ارائه می دهد.

بهترین شرکت طراحی نما

بهترین شرکت طراحی نما

هر استودیو یا آپارتمان یک تراس خصوصی دارد.برای امکان استفاده راحت از این تراس ها ، یک محافظ ویژه در برابر باد توسط معماران ارائه شده است . تاثیر این ایده در دانشگاه تخصصی آیندهون محاسبه شده و ثابت شده بود.

پانل های شیشه ای شرکت طراحی نما به طور تصادفی قرار داده شده اند.تا مشکلات وزش باد را به حداقل ممکن برسانند و تصویر روح انگیزی از بازی مداوم نور و سایه ایجاد می کند . نمای دوبل هم چنین از حریم شخصی محافظت می کند و احساس سرگیجه را کاهش می دهد.

بهترین شرکت طراحی نما

بهترین شرکت طراحی نما

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

شرکت طراحی داخلی اصفهان

شرکت طراحی داخلی

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

شرکت ساختمانی در اصفهان

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما
  • ۰
  • ۰

بهترین شرکت های طراحی داخلی

پروژه زیر برنده بهترین شرکت طراحی داخلی از نگاه آرکیتایزر ( Archıtızer) درسال 2015 می باشد.
هرساله آرکیتایزر بهترین شرکت معماری در بخش های مختلف را انتخاب می کند. شرکت طراحی داخلی ” میلی متر ” ( Millimeter Interior Design ) هنگ کنگ برای پروژه خانه ای در سای کونگ ( House ın Saı Kung) نامزد بهترین شرکت طراحی داخلی در بین 5 برنده بهترین شرکت طراحی داخلی بوده است .
فرانما – شرکت طراحی داخلی در اصفهان – در این صفحه به معرفی پروژه خانه ای در سای کونگ برنده بهترین شرکت طراحی داخلی در سال 2015 می پردازد.

بهترین شرکت طراحی داخلی

بهترین شرکت طراحی داخلی

  • شرکت طراحی داخلی فرانما شرکت طراحی داخلی فرانما